Apartmanokról való film készítés
Az apartmanokról való film készítés most egyszerűbben és olcsóbban is megvalósítható. Az ilyen típusú filmek az egyik legjobb módjai a reklámozásának. Valójában a fogyasztók 64%-a hajlamos vásárolni, miután megnézte a termékről készült alkotást. De hogyan lehet minőségi filmet készíteni? Az alábbiakban összegyűjtöttünk néhány tippet, amelyek segítségével sikeres apartmanról szóló filmeket készíthet!
Az első másodpercek elengedhetetlenek
Ragadja meg közönségét! Ez az első dolog, amit szem előtt kell tartania a videója létrehozásakor. Mindent a hely első 5 másodpercében játszanak le. Nagyon gyorsan fel kell hívnia a közönség figyelmét, mielőtt átkattintanak vagy bezárják a hirdetést. A YouTube-on az internetfelhasználó még azt is megtekintheti, hogy hány másodperc van hátra a hirdetés lejátszása előtt. A figyelem fenntartása érdekében ezért döntő jelentőségű az első másodpercekben felhozott érvek kiválasztása. Több lehetőség: mondjon el például egy gyakori apartmanokkal kapcsolatos problémát, amellyel közönsége találkozik, tegyen fel egy kérdést, vagy döbbenetes kezdéssel keltse meg őket.
Dolgozzon a helyszín esztétikáján, tartsa tiszteletben grafikai chartáját: jelenlegi ügyfeleinek gyorsan és egyszerűen fel kell ismerniük, és újakat is meg kell ragadni. Történet létrehozásával vagy híres személyiségek meghívásával nagyobb eséllyel fogod lekötni a vásárlóid figyelmét.
A hang alapértelmezés szerint a közösségi hálózatok többségén ki van kapcsolva, ezért dinamikus látványvilággal és jó tulajdonságokkal kell kihívnia ügyfeleit.
Kezelje a film készítés időtartamát
Ne feledje, hogy a film készítésről beszélünk. A videód ezért nem lehet elhúzódó riport vagy dokumentumfilm. A Marvel filmek többsége körülbelül 45 perces vagy rövidebb. A forgatókönyv írásakor és a videó szerkesztésekor ragaszkodjon ehhez az optimális időzítéshez.
Tisztítsa meg a tartalmat, csak azt tartsa meg, ami szükséges, és mindenekelőtt menjen a lehető leggyorsabban arra a témára, amely megragadja közönségét.
Irányítsd a párbeszédek sebességét
Ahogy fentebb említettük, a videód időzítése fontos. Éppen ezért kulcsfontosságú a párbeszédek gyorsasága és a hirdetésben elhangzott mondatok megválasztása . Számos trükk segítségével értékes másodperceket takaríthat meg a videóban. Két ember közötti párbeszéd során átfedheti a 2. szereplő válaszát, miközben az első befejezi a beszédet. Gyorsabban követed, miközben a közönséged még nem látja a második színészt. A videó dinamikájának megőrzése érdekében vághat is szerkesztés közben, üresen hagyva és dadogva. Határozza meg, mely szereplők felelhetnek meg annak, amit keres.
Használjon cselekvésre ösztönzést
Minden hirdetés célja , hogy cselekvésre ösztönözze közönségét . Ehhez a kisfilmednek tartalmaznia kell egy cselekvésre ösztönzést (CTA, Call to Action) a videó végén. Ez lefordítható a webhelyére mutató linkre vagy telefonszámra. A CTA-nak meg kell mondania a közönségnek, hogy mit kell tenniük a videó megtekintése után.
Találja meg a megfelelő videó formátumot
A sikeres hirdetéshez válassza ki a megfelelő videóformátumot . Manapság számos megoldás áll az Ön rendelkezésére a közösségi hálózatokon. Határozza meg a különböző formátumokat és az ezekkel a formátumokkal megvalósítható célokat. Ha a YouTube-ot és hirdetéseit vesszük példának, akkor 2 fő formátum a legelterjedtebb.
Átugorható adatfolyamon belüli, mely a leggyakoribb formátum. A film készítés a megtekintés előtt és közben is sugározzuk. A közönség 5 másodperc után letilthatja. Érdekes formátum a leadek fejlesztéséhez.
Nem deaktiválható InStream és bumper ugyanaz az elv, mint az első formátum, de nem lehet továbbítani a hirdetést. Ennek időtartama legfeljebb 15 másodperc a nem letiltható InStream, és 6 másodperc a lökhárító esetében. Érdekes formátum, amely láthatóvá teszi vállalkozását.
Kerülje a szaknyelvet
A reklámüzenetek létrehozásakor ne felejtse el használni a mindenki számára elérhető nyelvet . És főleg a vásárlóidnak! Kerülje a túl technikai jellegű vagy a szervezetére jellemző nyelvhasználatot. Csak azt javasoljuk, hogy a forgatás megkezdése előtt a forgatókönyveit a szervezeten kívüli személyek is lektorálják.
Találja meg a megfelelő háttérhangot
A zene fontos szerepet játszik a videó kiemelésében. Szublimálja a különböző síkokat és hangulatot teremt. Az olyan adatbázisok, mint a Premium Beat vagy a YouTube , letölthető zenét kínálnak. Ez a lépés eltarthat egy ideig, amíg megtalálja a videódnak és üzenetednek megfelelő zenét. Ne feledje, hogy a használt platformtól függően a hang alapértelmezés szerint le van némítva.
Add hozzá a képbankokból származó rohamokat
A hirdetés hangsávján kívül képbankokat is használhat . Előnye, hogy be lehet illeszteni környezeti felvételeket az egyik felvételről a másikra való átváltáshoz (pl. a kombájn betakarításáról készült felvétel gabonareklámhoz). Az olyan platformokon, mint a Pixabay , megtalálja, amit keres .
Válassza ki a megfelelő videószerkesztő eszközt
A szerkesztő szoftver kiválasztása is fontos a reklámvideó elkészítéséhez. Attól függően, hogy melyiket választottad, többé-kevésbé rugalmasan alakíthatod a videódat. Ha többet szeretne tudni, írtunk egy cikket erről a témáról. Az utómunka után felteszi a reklámvideóját az internetre ! Gondosan gondolja át, hogy mikor és milyen platformon szeretné megjeleníteni. Ennek összhangban kell lennie az Ön marketingstratégiájával . Ne feledje, hogy minden közösségi hálózat jobban szereti, ha közvetlenül a saját platformjára tölti fel videóját, ahelyett, hogy újra megosztaná azt egy másikról (például: kerülni kell a YouTube-videó LinkedIn-en való megosztását). Tehát ha több közösségi hálózaton szeretné sugározni hirdetését, javasoljuk, hogy mindegyikre töltse fel.